EDUKACIJA ZA CALL CENTAR

ZANIMA ME

Sadržaj radionice:

 

Osnove telefonske komunikacije

• Prednosti telefonske komunikacije i telefonske prodaje
• Ograničenja kojima se možemo prilagoditi u telefonskoj prodaji
• Značaj glasa i naglaska dijelova u rečenici (vježbe)
• Intonacija i prenošenje energije putem telefonske komunikacije

Koraci i korisne tehnike telefonskog komuniciranja
• Ključevi psihološke pripreme (3 koraka prije uzimanja slušalice u ruku)
• Koraci u telefonskoj komunikaciji (vježbe prema koracima na konkretnim primjerima polaznika)
• Kada postaviti važno pitanje u ključnom trenutku
• Što treba svakako izbjegavati
• Vrste prezentacija putem telefona
• 4MAT prezentacijska tehnika, prepoznavanje sugovornika na osnovi ove tehnike
• Interaktivne vježbe na osnovi 4MAT prezentiranja
• 5 koraka u 4MAT prezentaciji (vježbe prema koracima)
• Načini zaključivanja prodajnih razgovora putem telefona (vježbe)
• Utvrđivanje dogovora, parafraziranje
• Postkupovna disonancija

Kreiranje konkretne telefonske prezentacije za polaznike

• Zadana prezentacija (razgovornik)
• Na osnovi naučenih alata polaznici zajedno s trenerom izrađuju zadanu prezentaciju koja će im biti nit vodilja u telefonskoj komunikaciji
• Predviđanje najčešćih pitanja, prigovora, izgovora i kako ih rješavati (vježbe)
• Intenzivne vježbe zajednički kreirane telefonske prezentacije
• Davanje feedbacka

Metodologija rada:
• Diskusija
• Rad na primjerima
• Rad u grupama
• Simulacije situacija
• Snimanje kamerom i analize snimki
• Vrlo interaktivan pristup

Lokacija održavanja:

Integra znanja d.o.o., Jaruščica 9D/8, Zagreb
Angora office centar, multimedijska dvorana

Trajanje:

09.00 do 16.30 h

 

Broj polaznika je ograničen:

do 15

 

Kotizacija:

 

1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

;

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffee break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje

Gordana Bauer, MPC Master Trainer

Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je sa brojnim velikim organizacijama. Provodi širok dijapazon soft skills tema od pregovaračkih vještina, komunikacijskih vještina, uspješne motivacije, upravljanje stresom i konfliktima, leadership programa, poslovne etike i poslovnog bontona, prodajnih vještina i sl. Kroz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, uz mnogo konkretnih primjera, polaznici prolaze različite poslovne primjere kojima osvještavaju niz različitih situacija.

POGLEDAJTE I OSTALE IN-HOUSE RADIONICE

Zašto su vam potrebne radionice za komunikacijske vještine

Komunikacijski su problemi stvarni. Čak i kada dvije osobe međusobno razgovaraju, može postojati komunikacijski jaz. Mnogi od nas ponekad se znaju osjećati pomalo nelagodno u razgovoru s prijateljima, članovima obitelji i kolegama, a razlog tome su loše...
Pratite nas:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Share This